fredag, april 06, 2007

Påskhälsning

Glad påsk till er alla!
Idag har vi varit ute i stugan i flera timmar. Det var riktigt härligt väder och vi fick en del städat på tomten. Vi var väldigt dåliga i höstas på att räfsa upp gamla löv och klippa ner vissna blommor och buskar och det straffar sig nu. Tyvärr hann jag inte gräva om landet som jag hade planerat, men vi klippte iaf ner en hel del buskar och ansade hallonbuskarna riktigt ordentligt. Hoppas vi kan åka dit nästa helg också för att fortsätta. Det känns alltid lite motigt innan man har kommit iväg för man vet att det alltid är en massa jobb, men så fort man kommer dit så önskar man bara att man inte behövde ha så bråttom hem.
Den största händelsen är ändå att Axel har börjat gå lite. I tisdags kväll gick han flera gånger mellan Anders och mig och han var jättemallig. I onsdags åkte Axel och jag upp till min mamma och den dan hade vi så mycket annat för oss, så det blev inte så mycket tillfälle att öva gåendet. Men igår så gick han flera gånger ganska så långa sträckor, och ibland släppte han det han höll sig i självmant för att gå till mig. Stora killen! Dessutom har han namnsdag idag, men förutom ett litet paket till frukosten så har vi inte firat det något mer.

Inga kommentarer: